poniedziałek, 16 maja 2016

Następne dni drogi do celu!




Dzień 5:

7 maja - niestety nie znalazłam czasu na bieganie na zewnątrz. Czas na trening znalazłam koło 21-22 więc trochę późno żeby iść biegać, ale trening w domu też nie był zły. 

Ćwiczenia:
- 10 min nogi Mel B
-10 min nogi Szymon Gaś i Katarzyna Kępka - gym break

 
Dzień 6:

8 maja -dzień na odpoczynek i regeneracje sił :)


Dzień 7:

9 maja - mega cardio

Ćwiczenia:  

-40 minut biegania


Dzień 8:

10 maja -dziś znowu cardio, jednak ćwiczyło się słabiej niż wczoraj

Ćwiczenia:

-bieganie (tylko 6 min, bo na dystans - nie czas)
-Mel B 15 min cardio


Dzień 9:

11 maja -kolejny dzień z cardio, szczerze powiem, że biegało się przeciętnie. Nie było źle, ale nie sprawiało mi to jakoś dużej radości. Ćwiczenia:

-27 minut biegania

Dzień 10:

12 maja - trening ogólnie średnio dobry, przez słabe samopoczucie 

Ćwiczenia:
-10 minut na twisterze obrotowym
- 10 min Mel B abs


Dzień 11:

13 maja - dzisiejszy trening = 101% , od dziś startuje z wyzwaniem #LeaChallenge (Które nie ukrywam bardzo mi się spodobało)

Ćwiczenia:

-Lea Challenge dzień 1 

 -Ćwiczenia cardio w grze nike training 45 min na średnim poziomie


Dzień 12:

14 maja - po wczorajszych ćwiczeniach odczuwam duże zakwasy w nogach, więc trening trochę słabszy niż planowałam, jednak nie zrezygnowałam zupełnie z treningu.

Ćwiczenia:

- Turbo spalania dwie rundy zamiast 3, na trzecią nie starczyło już mi siły 

-Lea challenge dzień 2


Dzień 13:

15 maja- mięśnie po piątkowych ćwiczeniach dalej bolą, ale ból jest przejściowy duma trwa wiecznie. 

  Ćwiczenia:

-Slim and sexy legs x3
-Lea challenge dzień 3

Dzień 14:

16 maja - dzisiaj planuje dzień wolny :)


 








































7 komentarzy:

  1. Dobry pomysł, motywacyjnie :D

    Zapraszam Cię na odsłonę, mam nadzieję, że już ostateczną mojego opowiadania. Jak na razie wyszły tylko 2 rozdziały i prolog.
    http://blooogsaymyname.blogspot.com/
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w dążeniu do celu ! :))

    http://radywszpilkach.blogspot.com/
    zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także dążę do celu wymarzonej sylwetki. Z Szymonem i Kasią ćwiczę brzuch. Mel B niestety nie pomogła mi w pośladkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na te ćwiczenia to, aż mnie nogi bolą ;) Powodzenia w dalszym treningu

    OdpowiedzUsuń
  5. My także ćwiczymy z centrum sportowca. Oczywiście nie tylko :)
    Uprawiamy także wiele różnych sportów takich jak taniec, tenis czy siatkówka ale Panie pamiętajcie najważniejsza jest dieta!ZAPRASZAMY DO NAS nikoladominikablog.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadnij do nas na porcję fajnych ćwiczeń :)
    https://workoutathletes.com/forum/

    OdpowiedzUsuń