wtorek, 3 maja 2016

121 dni drogi do celu!

Hejka!

 Od dnia dzisiejszego przez 121 dni będę dążyć do mojego celu, jeszcze bardziej. Moim celem jak pewnie wiesz jest osiągnięcie idealnej sylwetki. Wiem, że nie jest to cel który można zrealizować z dokładnością do konkretnego dnia, jednak zamierzam zrobić wszystko, żeby 1 września moja sylwetka była najbliżej jak to możliwe do mojego wymarzonego celu.

Dlaczego 121 dni?

Za równo 121 dni jak już wspomniałam będzie 1 września, dzień który wszystkim kojarzy się z powrotem do szkoły. W tym roku 1 września zapoznam się z nową klasą. Nie przejmuje się tym wydarzeniem bardzo, jednak zawsze jak poznajemy kogoś z kim będziemy spędzać przez najbliższe dni, miesiące, a w tym przypadku nawet lata chcemy pokazać się z jak najlepszej strony. Do wyznaczenia sobie konkretnej daty zainspirował mnie Daniel Majewski(który świetnie motywuje swoimi snapami gdy nie chce się ćwiczyć), który wyznaczył sobie datę 160 dni, u niego data ma jednak znacznie większe znaczenie niż u mnie.

Co będzie dziać się na blogu w tym czasie?

Jak już pisałam- w tym czasie będę robić wszystko, żeby być w lepszej formie, ale nie tylko. W tym czasie zamierzam, także pracować nad sobą w innych dziedzinach, skupić się na zmianie siebie na lepsze- nie tylko swojego ciała. W tym czasie zamierzam, także m. in poprawić swój angielski, oraz popracować nad swoim lenistwem. Właśnie przez lenistwo ten blog jest zaniedbywany. Często obiecywałam już, że posty będą regularne, że się po prawie jednak na obietnicach się kończyło. Blog wracał do życia na tydzień, a później cisza na miesiąc jednak mam na dzieję, że tym razem uda mi się dotrwać w swoim postanowieniu i nie pozostawię już bloga. Od teraz zamierzam też delikatnie zmienić formę bloga, żeby był bardziej mój. Oczywiście cały czas był, jest i będzie mój jednak teraz zamierzam wprowadzić na niego więcej moich tekstów, nie tylko sztywne notatki dotyczące treningów, ale moje odczucia, moje wzloty i upadki w dążeniu do celu.

Do następnych postów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz